bad day

Hej allihopa! min uppdatering har SUUGIT, men det beror på att jag inte vart hemma en enda sekund, förutom igår då, men jag har ju feber så har inte orkat uppdatera.. ush, jag har inte fått ut så mycket av denhär helgen om man säger så, jag har mest tröstätit, det börjar märma sig begravningen, faktum är att jag åker upp imorgon, så är inte sådär jätte taggad, känns ganska jobbigt faktiskt men sånt i livet tur att man har världens bästa pojkvän som följer med och stöttar. saknar skolan, trots att det bara var 4 dagar sen jag var där, det är så trist att sitta hemma själv med hunden och alla byggarbetare, men jag börjar vänja mig nu, vart jag än befinner mig stinker det avlopp och bankas i väggar, det ska bli skönt att komma här ifrån.
här är iallafall lite av det jag, vincent och niki käkat i helgen :
fredag :

lördag :
söndag :
hahahah, nu när jag tänker efter är det nog inte så konstigt att jag har blivit sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0