2 veckor kvar

Woho! två veckor kvar till skolavslutningen, omg, seriöst har detta år gått så fort? NICE!
Idag har jag sprungit runt som en galning, dagen började med att jag var i skolan runt 07:40 för att jag och sara skulle handla mat till hela skolan så vi tog någon tusenlapp och sprang till affren, där plockade vi på oss massa onödiga saker och gjorde sen en trertters måltid för hela skolan, jag är jätte nöjd med dagens insats, igentligen, dock var inte vår lärare lika nöjd, han tycker att vi slarvade med städningen, suck!
jag och sara är iallafall grymma, ingen kan klanka ner på oss, hih,
efter skolan, runt 4 drog jag och vincent och solade och sen köpte vi ben and jerrys och satte oss i solen och mös. imorgon är det 3 nationella prov, svenska, NO, matte, men det går säkert bra, hoppas jag.
börjar bli lite smått hungrig ska nog ta en tripp till kylen, tjingeling.
bild på mig och sharat, våldtäckt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0