Hello bitches!

Just nu sitter jag i sängen och har äntligen tagit mig en liten paus efter allt packande, det är ju nämligen så att jag ska bo hos vincent i en hel vecka (typ), vi får väll se hur det går, om vi ryker ihop där ute i skogen eller inte, det blir intressant att se, men det hoppas jag verkligen inte på ! det innebär iallafall lite bloggande för min del, eftersom han inte har någon dator.. *hihi* men jag ska tvinga sofie att uppdatera som en galning, så jag slipper bekymra mig om det.. hur som hellst. just nu har jag VÄLDIGT ont i magen, ( lite ointressant kanske ) men somsagt, ni får ju veta allting om mig här i bloggen så, ni kan lika gärna antäckna det också!
aj,aj,aj ush vad det värker.. ska nog ta mig ett varmt bad nu, vi hörs senare! puss på er, och framförallt dig vincent.
(trots att du inte läser min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0