hallå där!

jag hannn inte blogga någonting imorse, men somsagt jag någon hemmakväll blev det inte igår, så den rosa klänningen kan slänga sig i väggen, jag satte på mig mormors stickade tröja och ett par lackleggins och drog ut och mötte upp amar och umgicks, sen kom jag hem runt 1 och somnade på direkten.. hur som hellst.. idag drog jag och mamma till stan och köpte kläder, fick med mig ett par supersöta kjolar från ginatricot, sen gick vi även till en resturang och käka thaimat, efter det drog jag till stan och mötte micha en stund och slutligen kom jag hem.. rätt lugn dag faktiskt..

här kommer iallafall bilder på kjolarna,

149 kronor styck!
gina tricot





(denna fanns dock inte i XS!)



De gick på drygt 300 kronor tillsammans.. BILLIGT OCH BRA!

RESULTATET!



hihi fint va? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0