Svar:

lisa om Snaaaart blire frågestund!:
Kan du lägga upp bilder på vilket smink du andvänder? tack på förhand, kram


Visst kan jag det, jag har gjort en ''top 15'' på de smink produkter jag andvänder mest !







1,2 :
Dior mascaror från viking line's taxfree.
tror dom ligger på 300 kronor styck.
färg: black

3:
Vattenfast eyeliner från IsaDora, extremt bra!
kostar strax över hundralappen

4:
Dior's Spray foundation kostar runt 800:- bra hållbarighet.
färg : 202

5 :
Make up store's mineral/solpuder färg: Gobi
kostar 395:-  (ger väldigt naturligt resultat) 

6:
En slags ögonskugga/ögonbas ifrån Make up store.
Den gör så att ögonen får ett ljusare och större intryck, den gör även så att ögonbrynen ''hamnar'' längre upp. 
den kostar 135:- och pengarna går till välgörenhet.

7:
en rouge/puder borste gjord av mårdhår, minns dock inte priset.

8:
Face's supersnygga rouge, sitter jätte fint om man är lätt solbrun.
färgen heter : worship, minns inte priset, hehe

9:
En tre-steps concealer som täcker bla. finnar, ojämnheter och blåa ringar under ögonen.

10:
läppförstorings läppglans från kicks, kostar 220:-

11:
ögonbrynspenna från the bodyshop 185:- (mörkbrun)

12:
YSL Rouge Volupte Läppstift, kostar 285:-
och färgen heter : rouge volupté

13:
läppstift från clinique
minns inte priset.

14:
läppstift från the body shop.
färgnummer: 54

15:
Läppstift från AC nummer 02. jättefint på.

Kommentarer
Postat av: S A R A

sv: haha! Det är klart jag kan !:)

Adda min msn och/eller mejla mig:)<33

2010-06-19 @ 19:48:13
URL: http://madebysaraa.blogg.se/
Postat av: Lina här för fan!!

Hej tänkte bara fråga om Dior's Spray foundation är den värdt pengarna tycker du? asså har vart sugen länge på att prova den. Men vete inte om jag vågar om den är bra och så haha ^^

2010-08-21 @ 00:55:57
URL: http://linaplensners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0