Hej jag har jordens finaste vän!

Hej allihopa, är säng liggandes med vinterkräksjukan, och det suger rätt kraftigt!
men som tur är blev jag precis på toppenhumör ändå, för jag gick in på elins fina blogg
och hittade jordens gulligaste inlägg som verkligen beskriver våra dagar tillsammans!
Helt seriöst, jag önskar det fanns ord som kunde beskriva hur mycket jag älskar henne!
hon förtjänar verkligen det bästa man kan få. BIG LOVE BABY !

Här är inlägget i hennes blogg :

Du är en av de få personerna i mitt liv jag kommer kriga för att få behålla föralltid.
Vi har känt varandra i tretton månader men känns som ett helt liv.
Kommer aldrig glömma bort våra dagar och minnen tillsamans.
Den gången i vintras när vi åkte till Vidja och bodde i stugan,
när vi ville ha godis så vi var tvugna att gå en halvtimme till affären,
när vi sprang runt och skrek i skogen mitt i natten utan att se ett skit,
alla klubbfester, när vi tjaffsade med turkbarnen på tunnelbanan,
våran Beck kväll hos mig, när vi tömde halva godisautomaten i Fruängen,
alla gånger vi sovit hos dig och snackat i 120 framför teven,
när vi suttit och dunkat musik medan vi bombar ansiktet med för mörkt solpuder,
när du färgade mitt hår till en AIK flagga,
när vi kastade korvar i ditt kök, 
när vi dansade galet på perrongen 2 på natten,
brasan vid vattnet på berget,
när vi vart ifrån varandra jätte länge och spang mot varandra på en strand och ropar varandras namn,
när vi var hos dina barndomskompisar och låg och kollade på film i sängen,
våra parfym jakter i stan... Det finns så otroligt mycket!

Du finns i mitt hjärta Jonnah Fröderberg!


Jag och baby för några månader sen  ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskling, Love 4 You Baby! <3

2010-12-04 @ 00:43:57
URL: http://bebibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0