11 april!

Idag är det 11 april, bara 4 dagar kvar tills jag blir 16 wihoo, hoppas mina vänner minns det, känns rätt fånigt att behöva påminna, jag är iallafall rätt duktig på att minnas födelsedagar.
Imorse vaknade jag och vincent av att hans mamma knackade på och hade gjort mysig frukost, gulligt va?
efter det kollde vi lite på tv, sen åkte jag till stan och mötte amar, martin, och johanna men så småningom kom harriet, rebecca, samuel, tobbe, cesar, alex och några fler.. sprang även på niki och emma, höhö många härliga människor på en och samma dag, och dessutom skiner ju solen så denna dag kunde ju inte vart bättre igentligen.. synd bara att jag har mensverk och typ håller på dö, haha
hur som hellst efter stan drog jag och cesar hemåt eftersom vi bor på samma station och jag har hjält familjen och krattat tomten och nu ska jag tvätta och rensa hela min garderob.. känns rätt bra att få det överstökat.
Här kommer gårdagens och dagens outfit, dock inte facelook, såg alldeles för trött ut
puss på er !
+ vita converse som inte syns på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0