ellyN gästbloggar!

Jag trodde imorse när jag vaknade att det här skulle bli en rolig dag för jag skulle sova hos Jocke och jag hade packat och fixat mig typ hela dagen. Nån gång vid tre så ringde Jocke och sa att jag inte kunde sova hos honom för hans pappa. Så blev ju en aning besviken och tänkte deppa resten av dagen MEN så ringde jag Jonnah baby och frågade om vi kunde träffas imorgon och bli pepparkakor tillsamans (= att sola i Hornstull) och då föreslog hon att jag kunde sova hos henne. Wiiiiiiiiie :D:D Jag åkte och träffade Jonnah och vi gick hem till henne och nu har vi planerat kvällen! Vi ska åka till Vincent och sova där men först ska vi sminka oss som über fjotrisar!! Hihihih sööta vi är! Love you Jonnah!

Bilden ligger fel men spelar roll vah ;) Jonnah o jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0