Jonnah rekomenderar

Jag har fått lite frågor som jag täntke besvara här och nu.
Mina svar kommer som tips och smakråd från mig till er.

Hej Jonnah.
Jag Blir väldigt lätt blek på vintern, och andvänder därför en mörkare foundation,
men problemet är att jag blir jätte lätt flammig då. och måste sminka om mig hela tiden.
har du något tips på hur jag kan göra, eftersom jag inte vill vara fläckig i ansiktet.
kram Linnea.

Jonnah svarar:
Hej Linnea,
Att vara blek på vintern är något de flesta blir, och det finns det ju inte så mycket att göra åt.
om man inte tillexempel solar solarium eller så.
men mitt tips till dig är iallafall att försöka hitta en foundation (bas)
som är så lik din egen hudton som möjligt,
(hellre för ljus än för mörk)
och sedan kan du applicera ett lite brunare puder på kingbenen, hakan och pannan.
Det ger det naturligaste resultatet och du ser även lite brunare/piggare ut.
kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0