Veckas planer

Shuue,
Imorgon ska det tydligen bli jättefint väder, sol hela dagen så det är supernice!
här kommer min veckas planer :

Imorgon (onsdag) ska jag träffa Rebecca Edenström,
och vi ska även träffa 3 killkompisar, men vilka säger ja inte.. heh

rebecca:


På torsdag har jag studedag så först och främst ska jag träffa min älskade Victoria och fika, och sen senare mot kvällen ska jag även träffa Oscar

Victoria & Oscar :


På Fredag ska jag och Elin ha myskväll och på dagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, eventuellt träffa lite sköna människor.. men på kvällen ska vi iallafall vila upp oss inför lördagen

Elin gumman :




På lördag blire FEST, FEST & FESTANDE med många olika flickor och pöjkar,
så jag orkar inte lägga upp bilder

Men på Söndag ska jag möta upp Katrin och hitta på något roligt..

Katrin:



Kommentarer
Postat av: Marina

shit va du e cool som skryter över att du festar hela tiden..

2010-09-23 @ 11:05:16
Postat av: Rebecca Edenström

Skryter gör hon väl ändå inte? Hon är väl förfan glad över att de är helg!

2010-09-23 @ 15:17:52
URL: http://shiteden.blogg.se/
Postat av: ellyN

Håller med Eden!



Btw Marina, Jonnahs liv ÄR en fest! ;)

2010-09-23 @ 15:59:28
URL: http://ellynitis.blogg.se/
Postat av: Jonnah

Sötnos, vem festar inte på helger?

eller oj, uppenbarligen inte du, du kanske sitter hemma och läser min blogg, du verkar ju gilla den eftersom du har koll på alla mina ''festinlägg''

2010-09-23 @ 19:07:33
URL: http://jonnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0