Strömavbrott.

Imorse blev det tydligen strömavbrott så jag satt och väntade på en ersättningsbuss i 1 timme och 20 minuter, roligt! men det kom inte ens någon så jag orkade inte vänta längre, så nu är jag hemma igen och tänkte dra till skolan efter lunch.
Idag ska jag träfffa victoria efter skolan, och vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men skulle tippa på att vi drar en fika någonstans på söder.
igår blev det inget bloggande, för mamma tog min dator för att jag inte städade mitt rum, men hade viktigare saker för mig, hihi.
här kommer iallafall tre bilder ifrån igår :




Elin, jag, josefine och zula.

Riktigt länge sen jag andvände jeans.. passar jag i det?
Pussen


Kommentarer
Postat av: jennifer

snyggt med jeans! kommer dom från? :)

2010-09-29 @ 09:33:53
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
Postat av: jonnah

Tack! :)

Gina tricot :)

2010-09-29 @ 09:44:22
URL: http://jonnu.blogg.se/
Postat av: Em

din röv passar iaf :D

2010-09-29 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0