Girls just wanna have fun.

Hej allihopa!
Tänkte skriva några små rader nu innan jag hoppar in i duschen och försöker rädda mitt hår,
har på senaste tiden märkt att det är otroligt slitet, hej hårinpackning säger jag bara..
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon, har så mycket att välja på, jordens beslutsångest vad tycker ni ?

* Grönalund och se Hoffmaestro & Chraa uppträda?
* Lokalfest i alvik ?
* Hemmafest i stan ?
* Fest med några från värmdö på värmdö och sova hos morfar?
* Myskväll i skanstull ?
* Tjejmiddag ?
* Vara med jimmy och dom... ?
* Träffa Zula el Nikki ?


Och lite mer erbjudanden som jag inte tänkte säga här i bloggen.
Sjukt jobbigt val, får sova på det inatt och bestämma mig imorgon helt enkelt..

Bilder ifrån idag :
(Jag med den lila tjocktröjan)

Josefine, Therese, Hanna, Julia, Nikki, Bea och jag











Kommentarer
Postat av: Amanda.

Klart du ska på tjejmiddag syrran! :D

2010-09-09 @ 17:08:46
URL: http://Nattstad.se/Amandae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0