Familjemiddag

Hej allihopa!
Hade väldigt mycket fina komentarer när jag loggade in,
så nu känner jag mig genast mycket mer motiverad till att fortsätta skriva!
Igår var jag och rebecca barnvakt åt hennes lillebror, och vi kollar på världens sämsta film!
den var faktiskt jättedålig enligt mig, den hette kärlek 3000.
Idag åkte vi in till stan och träffade fredde en stund, sen hängde vi med douglas när han köpte byxor, han behövde lite hjälp med smak och så, tillslut hittade han ett par jättefina ljusblåa slitna jeans från G-star,
Riktigt bra kap!
Ikväll blir det iallafall familjemiddag tillsammans med några ''familje-vänner''
sen vet jag inte riktigt vad som händer, men jag informerar er sen. :)

Hade på mig den nya jackan idag också, superfint!


Haha, så seriösa! jag, Douglas och Rebecca


Outfit :
Leggins från lindex
Midjekjolen från Indiska
Och Jackan jag köpte igår!

Kommentarer
Postat av: anneli

Ingen orsak, haha älska bilderna ^^

2010-10-10 @ 08:03:34
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0