Min helg

Tar inte min blogg så seriöst just nu, väntar på en finare design/header och lite annat.
sen ska jag blogga gärnet om min vardag, outfits, smink,  och även videoblogga en hel del!

här kommer iallafall några rader om min helg..

Igår: åkte jag till stan och var med sofie och vi mötte upp simon, nicklas, sebbe, felix, alex och massa massa fler sköna lirare, vi roade oss på massa olika sätt men tillslut hamnade vi i huddinge för lite business.
senare på kvällen drog jag, sofie och joel hem till sofie och fixade oss inför davids bårfest,
det tog ett bra tag innan vi hittade den.. (den vart rätt lyckad. bra jobbat av david som fixa allt)
efter festen åt vi på donken sen tog vi en taxi hem till sofie.


Sötnosarna, Felix och Sebbe. (ibörjan på kvällen)



Sen slutade min kväll i taxin


Idag: 
Vaknade upp hemma hos sofie och åkte sen till stan och träffade melissa, johanna, alex och (alexs på G?), Martin!
vi kollade runt lite i affärer och visadade en liten bit av stockholm för Martin.
nu är jag iallafall hemma igen, tänkte vila lite och ta det lungt, har iallafall haft feber hela helgen och imorgon sticker jag till hälsingland så nu ska jag packa, SKÄGG!



Alex och Martin, Såå söta tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0