hej hopp!

Nu sitter jag i skolan igen, jag kom hit runt halv 9 imorse, ( den tiden vi börjar ), men ingen var här?
alla stolar låg upp och ner och papper överallt, och på tavlan stog det ursäkta stöket, ***** och **** ska städa upp, hmm, fast det ser fortfarande likadant ut men same shit, jag drog iallafall härifrån och kom tillbaka nu.
idag slutar jag med idrott klockan 4 i skanstull, så efter det kanske jag ska möta vincent, sen blir det iallafall en massa plugg inför nationella i KEMI imorgon? bhuhu.. hate it! om det är något jag suger på så är det matte och kemi, och man har nationella i båda två.. yes.. men nu ska jag äta lite, skriver mer snart.

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0