hallå sötsaker.

Är helt slut efter gårdagen, trodde inte de skulle bli så sent riktigt hehe, men det var jätte nice!
kortfattat om gårdagen:
jag vaknade med vincent, sen kom daniel och sofie hem till mig och vi kollade på wallander, sen gick jag daniel och sofie och handlade massa mat och sånt, sen drog jag till niki för att fixa mig inför festen, så vi gjorde det och käka och så, sen åkte vi till slussen och mötte S och D, sen letade vi efter alla bussar ut till värmdö, och till slut hittade vi dit! när vi kom dit var de rätt tråkigt i början men det strömmade så småningom in en jävla massa människor och då blev det röjj, när '' DJ CORE '' kom till tomten, hahaha, nej men seriöst den kvällen var rätt nice, skulle vart roligare om vincent följde med menmen, niki fick bli min flickvänn under kvällen, och jag tror hon vet vad jag menar haha.
idag därmot har jag inte alls mått särskillt bra, börjar tro att jag är sjuk?/bakis? något är det iallfall, har fått ta över Nikis namn '' spyflugan '' ILLA!
puss på er.
massa bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: Daniel

hahaha, stackars Niki blev ju "våldtagen" av dig i gräset ^^ juste, kan du skicka bilden du tog av mig och Sofie när vi va hemma hos dig? Skulle vara jätteschysst av dig :)

2010-05-17 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0