Frågor och svar .

   
Här kommer svaren på frågorna ni ställt i bloggen,  de övriga frågorna kommer senare!





lisa om

Kan du lägga upp bilder på vilket smink du andvänder? tack på förhand, kram
 
Svar :


Ja visst kan jag det, det kommer upp när som hellst!


24 Maj, 09:01  
Daniel  

två snabba frågor...
1. favoritartist?
2. va är de för fel på bönder? x) (du sa något om de för inte så länge sen, glömt bort va de va...)


svar :

Haha, har ingen favorit, men gillar många, blandannat David Guetta,
jag har inget emot bönder, är ju själv en varje sommarlov uppe på landet hehe ^^

24 Maj, 00:09  
Anonym om

Jag har några frågor :)
vilken är din favorit glass?
vilket ämne gillar du bäst i skolan?
favorit klädes affär?
favorit plagg?

Svar :

Favoritglas.. hmm, jag vet inte riktigt men magnum mayan mystica är god, (chailatte glass)
Favoritämne.. Slöjd och Bild skulle jag tro, är väldigt kreativ av mig
Favoritaffär .. Älskar Gina Tricot, och H&M, kan aldrig tröttna på dom affärerna
Favoritplagg.. Leggins och tunikor skulle jag tro.


23 Maj,
13:15
 
Anonym om

bor du i stan?
hur träffade du din kille?
vilka länder vill du besöka innan du dör?
du är vegetarian va, varför blev du det? pågrund av djuren?
favorit maträtt? :)

Svar :

Nej, jag har bott där som liten, men nu bor jag i villa område.
Jag och vincent träffades genom klubberiet, jag sålde biljetter till honom, sen började vi snacka jätte mycket, och senare började han sova hos mig och så och efter drygt 1/2 månader blev vi tillsammans.
Jag skulle gärna vilja åka till thailand innan jag dör, eftersom det har rätt bra rykte och många av mina vänner har vart där, vill även kul att åka till spannien.
Ja jag är vegitarian, det beror på lite allt möjligt, blandannat behandlingen av djuren men framförallt maten, jag gillar mer vegetariskt.
Min favoritmaträtt, är nog tacos fast med kornfärs.

22 Maj, 22:44  
Snyggaste :)<3

VAD TYCKER DU OM ATT HA PIERCING I TUNGEN !? SNYGGING.. kyss&smek porriglek

Svar :

Jag tycker det är fint, iallafall på vissa människor, men det börjar bli rätt vanligt, nu för tiden har alla det, föredrog det mer förut.
 
22 Maj, 11:16  
Ina om 

Hellluu!
jag har några frågor,
*Har du några komplex över din kropp, är det något du inte gillar?
* jag har hört att du har glasögon, stämmer det?
*har du husdjur?
* kommer du video blogga mer?
* vilken klass går du i ?
kram

Svar:
Näe, har väll inga direkt komplex, de klart ingen är perfekt liksom,
men jag är nöjd med mitt utseénde.
Ja, det stämmer, har haft glasögon sen jag var liten, har dock inte använt dom sen 6:an
Jag har en hund, amerikansk cockerspaniel, har haft ökenråttor och hade fiskar också men dom åt upp varandra..
Så fort jag får tillgång till kamera blir det en massa videobloggande
9:an, snart gymnasiet


22 Maj, 10:38  
ca om

hur lång är du?
hur många seriösa förhållande har du haft?
favoritfilm?
vad har du för musiksmak? :)

Svar:

Drygt  1.70
Hmm..  4 tror jag.
Oj, haha svår fråga, jag har många favoritfilmer, men bruce den alsmäktige är rätt bra.
Lyssnar iprencip på allting, men föredrar mycket House 

21 Maj, 23:07  
mmm om 

Kan jag få se ditt ass i cam i hotpants? :)

Svar :

STICK!

21 Maj, 13:00  
sanna om

HUR MÅNGA GÅNER HAR DU O VINCENT GJORT SLUT?
ja tycker int han förtjänar dig men aja... du är för fin för han o han respekterar ej dig

Jag och vincent har ''gjort slut'' 3-4 gånger, på ett år och det är igentligen inte så mycket, vi har inte riktigt gjort slut heller om man säger så, vi har mest tjaffsat och tagit avstånd ifrån varandra någon dag. Jag älskar honom, och det spelar ingen roll hur han betedde sig förut, han har gjort rejäla framsteg som inte ni vet något om, nu är han min drömkille
21 Maj, 11:29  
LISA om

hr många syskon har du?
hur många barn vill du ha i framtiden?
har du bra relation till din mamma o pappà? förklara bra:D PUUUUUUUUSSS & KRAAAAMIP:

Svar :

Har 2 syskon, den enda är 19 och den andra är 13.
Jag har ingen aning, men skulle nog tippa på 2 stycken
Ja, jag har bra relation med min mamma och pappa, jätte bra faktiskt. ^^

21 Maj, 11:28  
s&m om

hur många har du haft sex med?

Svar :

Eftersom jag lovade er att svara på exakt allt så, bara min pojkvän

Kommentarer
Postat av: amar

HAHAHAHAHHZHAHAHHA OFTA CHAILATTE GLASSEN? XD AHAHHAHAHAH DEN VA JU SKITÄCKLIG ;o?!?!?!

2010-05-24 @ 13:21:09
Postat av: amar

HAHAHAHAHHZHAHAHHA OFTA CHAILATTE GLASSEN? XD AHAHHAHAHAH DEN VA JU SKITÄCKLIG ;o?!?!?!

2010-05-24 @ 13:21:23
Postat av: jonnah

HAHAH JA FÖR VÅRAN VI KÄKA VAR JU GAMMal, ANNARS ÄR DEN SKIIIIIIT GOOOOD :D:D:D<3<3<3

2010-05-24 @ 19:05:24
URL: http://jonnu.blogg.se/
Postat av: pappa

tycker att du blottar dig för mycket här gumman , håll tillbaka lite angående vissa frågor.....

2010-05-28 @ 00:25:00
URL: http://www.bobbersmc.se
Postat av: jonnah

Nä, det gör jag inte alls, jag har svarat på det jag vill att folk ska veta om mig, och dessutom är det ENBART mina vänner som läser min blogg? inga gamla pedofilgubbar

2010-05-28 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0