bara för att ..

lägger ut en skitful bild på mig och sofie, bara för att jag älskar henne och vill skämma ut oss, jag ver helt seriöst inte varför, men jag diggar bilden gaaalet..

Imorgon, elle ja.. om en minut är det måndag och då ska jag försöka färga sofies hår så det blir jätte blondt, som ni ser på bilden färgade rebecca det i fredags, så vi ska försöka få bort den gula färgen, vi börjar skolan klockan 9 och slutar runt 12, då det är som mest soligt så det är ju bra för oss, ska även försöka svara på en läsarfråga imorgon, vilket smink jag andvänder, tänkte försöka ta kort på det och lägga upp och ska även försöka slänga in ett litet videoinlägg! mycket krav på stackars mig, men men godnatt biiiitches



Kommentarer
Postat av: SOFIE

MEEEEN, SER UT SOM EN SNEKNULLAD SKÖLDPADDA JUUUUH, MED ORANGET HÅR. HAHAHA

2010-05-31 @ 09:52:17
URL: http://sofiez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0