ajaj och aj

Idag har jag vart hemma ifrån skolan, åkte till vincent och vi grälade lite men det löste sig tillslut, stackars krake, bara idag har han stukat foten och blivit knivhuggen i handen, love you darling!

här kommer några saker saker ni inte visste om mig och sofie ;)

  • Vi har varit bästa vänner sen första gången vi träffades, för 10 år sedan. Vi går i samma skola.
  • Vi delar på nästan alla våra kläder.
  • Vi gillar samma typer av killar.
  • Vi har världens roligaste och sämsta humor, som bara vi förstår.
  • När vi är tillsammans så är vi väldigt flummiga, så många tror vi är packade 24/7.
  • Båda är väldigt envisa med vad vi vill, men jag lyckas alltid vinna ^^
  • Vi lyssnar på samma sorts musik, typ house.
  • Vi kan kalla varandra för grova saker ibland, (mer en kul grej).
  • Vi bråkar aldrig, när vi väl gör de så är vi bara sura på varandra i en timme.
  • Vi har nog inga hemligheter för varandra.
  • Vi kommer alltid vara bästa kompisar.
      

    I helgen har jag planer !
    på fredag blir det club glamour, och på lördag ska jag hjälpa till lite på mammas fest, efter det har jag och vincent hyrt en lägenhet som vi ska sova i över natten, och hitta på en massa mysiga saker, bada med ljus och äta massa gott och sånt, inte helt fel va? ska även försöka fixa en bra mysig film.

    Imorgon blir det hårt jobb i skolan, måste ta igen allt jag gått misste om idag och så, men på lunchen ska jag försöka ta bussen över till hornstull och möta amar och äta gammal simpsons glass, haha!
    idag skulle jag ju igentligen träffa Marïa men det blev inte så, det får bli någon annan dag, och juste imorgon efter skolan ska jag även träffa en gammal vän.



    funderar på denhär outfiten imorgon, vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: SOFIE

LOVE UUUUUUUUUUU

2010-05-26 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0