6 maj!

Oj tänk att det redan är 6 maj idag, hehe kom just på att mjölken jag drack imorse har gått ut, ups..
just nu är jag i skolan igen, som vanligt då, fattar inte riktigt vad vi har för lektion, alla blåser upp balonger och bygger bilar, men jaja, idag vet jag inte vad jag har har planer, men det lär vi väl märka, jag har tänkt lite,
och jag tror att jag alldeles strax ska ha en frågestund här i bloggen, eftersom jag får rätt mycket frågor om den på facebook och så, som blandannat:
vad är din naturliga hårfärg?
vad hände mellan dig och david refki?
har du färgade linser ?

och jag kan nu kortfattat svara ¨på dom nu.

jag är typ mörkblond igentligen, jag och david har bara glidit ifrån varandra och nej jag har inte färgade linser !


kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0