just nu'

Jag kom precis hem efter en tripp på stan, träffade underbart folk somvanligt.. blir så glad när jag vet att ni alla som står mig nära läser bloggen, puss på er!

hur som hellst jag var där med sofie och david framförallt, sen träffade vi blandannat rebecca, sebbe, sara, harriet, cornelia, samuel, martin, basse och ägget. hahah
jag käkade även på max.. (somvanligt)

jag kom på en sak.. JAG FYLLER JU SNART ÅR!, 15 april!! (A)



niki och jag!
för drygt två år sen, lägg märke till det stora utslaget på min arm, tur att de är borta nu!

Kommentarer
Postat av: Basse Järnkamin Lybro@facebook

Haha han heter faktist Niklas Å du glömde Christopher ahah ah :D



Glöm inte att jag gav dej en peng :D hahaah

2010-03-07 @ 21:27:06
Postat av: Chris joaquim ihrelius

finns ingen som heter niklas, sebbe de är Löskokta ägget

2010-03-08 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0