J' morgon

Bor numera hos vincent. detta var iallafall min morgon :

bussen går 1 gång i timmen..
jag brukar alltid ta bussen som går 07:10 men gjorde undantag idag. eftersom jag har lektion i medborgarplatsen.. några stationer närmare asså..
så jag väntade på bussen som gick 08:10 men den dök inte upp då, så jag fick vänta 20 minuter eftersom den var försenad.. och när den väl kom så började min lektion och jag var på andra sidan jordklotet? hur som hellst.. jag åkte iallafall en bit med den och så råkade jag gå va på fel station så jag fick gå till farsta centrum, och senta tunnelbanan massa stationer, så jag kom ungefär 50 minuter sent till skolan... lyckat. *hihi*

här kommer iallafall dagens fråga!

VILKEN MONALISA FÖREDRAR NI ??

// Jonnah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0