Idag

nu är det äntligen helg. Är hemma just nu och skulle egentligen till Jonnah men min pappa fick ett ryck och sa att jag inte fick för att vi har gäster, fattar inte varför men ville inte bråka med honom inför alla. Idag så åkte jag och Jonnah till stan, där mötte vi Alex. Vi satte oss på ett fik men blev utslända därifrån för att man var tvungen att köpa något och ingen hade pengar haha. Alex köpte en klubba men de  var för lite sa dom så vi drog. Sen kom David så va vi med honom. Imorrn ska vi dra till eriksdalsbadet med Robin sen vet jag inte vad vi ska hitta på senare på kvällen. Ha en bra kväll ;) /Sofie♥

Här kommer en skön låt, kommer ihåg första gången jag hörde den. Den ger mig massa härliga sommaminnen. Eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0