I call it REAL LOVE

Det finns en kille som jag aldrig någonsin kommer sluta lita på, han har verkligen slitit som ett djur för att vi ska ha det såhär nu, han har verkligen ansträngt sig, och blivit jordens bästa pojkvän, jag begär ingenting mer av honom nu, han ger mig exakt allt jag vill ha, ni får tycka att han är dum i huvudet eller vad ni än tycker.. men JAG ÄLSKAR HONOM och jag står för det!! alla har haft sina flummiga fjortisperioder, tillochmed jag! när de var som värst.. och hans period var som värst när jag lärde känna honom för nästan 10 månader sen.. mycket har hänt på domhär 10 månaderna, och JAG ÄLSKAR VERKLIGEN HONOM NU! han ljuger aldrig för mig längre, han stöttar alltid mig när jag är ledsen, han gör ALLT för mig, förstår ni hur lyckligt lottad jag är ? han har valt mig som flickvänn.. för drygt ett år sen, skulle jag knappast vilja ha honom, men om jag inte vore tillsammans med honom nu så skulle jag KRIGA tills jag dog för att vinna hans hjärta, han har allt! han är helt jävla otroligt perfekt, vare sig ni tycker det eller inte, jag vet att ni alla killar där ute är avensjuka på honom, och gärna vill förstöra, men jag kan säga såhär, hur mycket ni än försöker nu så kommer det aldrig hända, jag har inte rört en annan kille på 10 månader, och kommer verkligen inte göra det!  jag har min enda kärlek nu och föralltid jag begär ingenting mer!
han är den enda jag riktigt litar på, den enda jag kan berätta allt för, den enda jag kan gråta emot, den enda som verkligen har fått mig att tänka om. jag älskar dig vincent stefan göransson, FÖRALLTID // din jonnah


Kommentarer
Postat av: Basse Järnkamin Lybro@Fabebook

Gulligt :)

2010-03-13 @ 13:39:56
Postat av: mikaela

För fin! Själv så är ju min pojkvän bäst för mig, men jag förstår dig helt och hållet! Finns ingen bättre en sin egen pojkvän!



Hoppas allt annars är bra med dig!

2010-03-13 @ 13:58:45
URL: http://miccasplace.blogg.se/
Postat av: Sofie

NI ÄR SÅ HIMLA SÖTA! ;D <3

2010-03-13 @ 14:01:20
Postat av: Rebecka

Fin blogg :)

2010-03-13 @ 14:38:20
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/
Postat av: elin

AW :)

gud vad söta:p

2010-03-13 @ 14:46:46
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sött :)

2010-03-13 @ 15:24:55
URL: http://systersnusk.blogg.se/
Postat av: vinne

älskar dig jonnah du är underbar puss <3

2010-03-13 @ 22:41:19
Postat av: Cathrin

aww ;D <3 gumman så gulligt, ni passar verkligen tsm (A) <3 puss på dig gumman <3

2010-03-14 @ 19:37:51
URL: http://theperfeekta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0