Hemma, men dock inte hemma utan i skolan

Nu är jag tillbaka från alla fylleslagsmål och rökmåln inne på båten '' isabella ''
jag måste bara säga en sak, GUUUUUD så sköna sängarna var där, jag och vincent ' powernapade'  enstund igår klockan 10 på morgonen och vi vägrade att gå upp sen, trots att det var lunch buffé... inte bra. haha
hur som.. kryssningen var grym, jag hade jätte mysigt/roligt med familjen och jag och vincent hade jätteroligt när vi satt och kritiserade alla fulla finnar som vinglade runt i klackskor och så, men nu är jag hemma

imorse vaknade jag runt 5 och var tvungen att städ upp på hytten, samt plocka ihop packnngen som låg utspridd över golvet.. efter det gick vi av och åkte tull slussen med buss, sen drog jag hem och lämnade min väska, sen åkte jag till skolan och nu sitter jag här helt ensam på min lästid.. hihi
bara jag och lärarna.. roligt värre, snart ska vi även ha tebjudning också.haha

Ikväll ska jag och rebecca nattgibba på IO, AHAHAH med några ramdom killaR? vi får se hur det går, HA - HA



här är båten isabella som vi åkte med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0