helvete..

Dagen har ju vart såhär i början, vaknade imorse med min älskling och låg och mös 2 timmar, sen åkte jag och träffade morfar och min äldsta morbror jerry, (92a)
så vi fikade lite, sen var det ju tänkt att jag skulle bada idag men så blev det inte för alla banga ur,
iallafall igentligen skulle vi nattgibba men sofies pappa vägrar så det blev inställt.. som vanligt.. dagen kan ju inte skita sig mer.. helvete...
hur som hellst. har inte träffat min andra morbror jimmy på tre år och han ska komma hit snart och sova här och ha filkkväll med mig, så jag får väll hoppats på att han itne har blivit värsta jobbiga miffot haha, här är iallafall bilder på mig morfar och jerry idag..
jag och morbror jerry
jag i bilen idag
jag och morfar.. hoppas han blir bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0