hello bitches

sitter just nu i skolan, har hemkunskap men jag skriver en dikt om kärlek.. eller ja snarare en uppsats. blää
är fett seg idag, höhö ... idag ska jag till stan efter skolan med sara, hadil och rebecca och luffa lite, men imorgon!
du blire förmodeligen BAD, SOLANDE OCH NATTGIBB! iallafall  enligt planerna! (A) vi får väl se vad som händer..

igår var vi iallafall med david, michel, said och några till, men sofie drog ganska tidigt så det slutade med att jag och grabbarna satt på FALAFEL KUNGEN! hahah, ruuuulit ruuuulit..

bloggar mer och lägger upp bilder ifrån idag sen! =)


Kommentarer
Postat av: M

Nice ass, I'll take it

2010-03-31 @ 17:28:25
Postat av: Sofie

tagga, jag köpte henne på blocket, asso de är min rumpa då också ;)

2010-03-31 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0