Hej allihopa!

Idag har jag haft slöjd första timmen av skoldagen, så jag befann mig i medborgarplatsen..
men nu har jag hemkunskap i min skola eller ja.. de e inte så att vi får baka och så, tvärtom vi får bara massa pappers uppgifter, fråga inte varför jag vet inte.. min skola är som den är. hihi
idag funderar jag på att dra och sola, runt halv två, men problemet är att jag inte vill gå ensam, så om någon av mina söta tjejkompisar läser bloggen kan ni ju höra av er om ni vill hänka.. :)


Juste, emma hade önskemål om att få se hur mitt rum ser ut just nu, och här kommer lite bilder
(barnsligt) jag vet.. :$




hihi

Kommentarer
Postat av: TobbeToffel

hehe ett stort tiger :D

2010-03-11 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0