-

Igår hade jag mycket för mig, det blev dock ingen shopping, ''shoppade'' idag istället eller ja.. fick med mig två par skor, ett halsband och två söta små ljus hem.
Imorse vaknade jag i skanstull, och drog på mig kläderna och åkte in till tcentralen och kikade lite i affärer, sen runt 12 tiden åkte jag till mammas jobb, sen drog vi ut och luncha, smaskig paj.. mums!
Jag och rebecca har bestämt oss för att  vi ska dra iväg ensamma till hälsingland och bo där två veckor i sommar, vi får väll se hur det slutar, om vi lyckas laga våra egna middagar eller om alla pengar går till chips och godis, det ska iallafall bli fett kul! nu ska jag snart möta sofie så ska klä på mig och fixa mig, puss på er !



haha jag och rebecca är sååååå nyttiga!



we loooove beck, riiight? hahha



jag och mina smarriga glasögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötTjockis.net?;O

2010-06-08 @ 14:27:07
Postat av: Anonym

Chips är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 23:06:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0