utgång på ingång

Godmorgon på er!
Kom precis hem igen, vi sov kvar igår och kollade på film tills 3 inatt, blandannat American history X, det är en så GRYMT jävla bra film, trots att jag har sett den 100 gånger, jag gråter varje gång! helt ofattbart hur man kan lyckas så bra med en film, gash!
Ikväll blir det bara filmkväll och pizza, för att imorgon tidigt på morgonen ska vi åka på kryssning, så vi ska vara i slussen typ 06:00, ja som ni har märkt har jag ändrat mina planer rätt mycket, men det är för att mina föräldrar har svårt att bestämma sig, suck.
Men kryssning blir det iallafall imorgon och vi kommer hem på lördag morgon. och då lär det ju bli massa roliga bilder där ifrån iallafall, precis som förra gången jag och vincent åkte båt.

här kommer en bild ifrån förra kryssningen:



pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0