smått shoppande

Idag var jag i slussen med elin, mötte henne där runt halv 4 och med mig hem fick jag blandannat ett par jeans.
inte världens finaste kanske, men jag behöver verkligen jeans!

det blev ingen maria inatt, så jag får träffa henne senare i veckan istället, idag därmot funderar jag på att sova hos charlotta i rönninge, rooligt, hoppas att det blir så.
om ungefär en timme kommer mamma och pappa hem från landet, nu har jag och syrran vart hemma ensamma i en vecka, och det är verkligen förs nu jag inser hur mycket jag älskar mina föräldrars mat, vi har typ ätit makaroner i en vecka, jag vill aldrig flytta hemifrån, hehe, här kommer iaallfall lite bilder på dagens shopping :




Jeansen är ifrån Gina Tricot



Örhängen : Gina tricot
Hår-Rosetter : H&M

Och nu kommer även lite shopping som ja köpte i turkiet, som jag glömde lägga upp bilder på.



Sakner till mig själv.



lacoste tröja till pappsen, parfymen var till mig, dior tröjan till lillasyster



mitt.



parfym till mig, sarong till mamma, väskan till syster



linne till pappa.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0