Godmorgon ??

Godmorgon allihopa, vaknade precis, jag och rebecca sov i över 10 timmar, galet skönt, idag var det tänkt att jag skulle shoppa med elin och charlotta men det var ju så dåligt väder och så,
så vi skippar det, den som spar den har.
eftersom det är så himla dåligt väder nu så tror jag knappast att det blir utgång ikväll inte, jag har ju vart ute nu flera veckor i sträck så det är rätt skönt att bara ta det lungt,
funderar på att träffa maria en stund, det var ett tag sen, men det blir senare ikväll isånnafall för hon är på waxholm nu, igår var jag och amanda och rebecca hemma här och kollade på alla möjliga olika filmer, allt från skräckis till den galna professorn, nu tänkte jag ta mig ett varmt bad, så jag skriver mer om en stund, pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0