12 januari 2010

Hejsan bloggen, tyvärr får ni inga bilder idag heller, för min kamera har noll batterier ochjag hittar inga så det går nämligen inte att fixa på ett tag, men jag lovar de kommer bilder sen på outfit och sånt, den 19 drar jag till polen, och kommer hem 21a så dt blir nice, kommer sakna min bebis, [a]
hur som hellst, igår när jag slutade drog jag tillstan och mötte upp sessan, och martin, sen drog vi till playz och hämtade vincent, och drog och käka och busa lite, sen drog jag hem och somnade klockan 7 typ, men ändå är jag tröttare nu än någonsin förut, och dessutom har jag idrott ida också, roligt.. kommer typ dö.. just nu har jag SO, sen MATTE, och sen ENGELSKA och SVENSKA.. och avslutning med IDROTT boooring.. menmen mer possetiva komentarer kommer förmodligen senare, pössss :)

LOVE YOU V ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0