+ -


* alla hjärtans dag, hur mysigt är det inte att få massa fina komentarer och små hjärtlappar?
och framförallt om man har någon att spendera den med som man älskar, hela världen blir extra romantiska..

* Leggins, jag älskar dem! de passar till allting och man ser smal ut, finns ingenting negativt med
dem enligt mig, och dessutom om det är kallt kan man ha dubbla, jag har säkert 25 par hemma, hihi :$

* Sommar, sommarlovet är ju årets mittpunkt, att kunna bli brun, och gå lättklätt och samtidigt den härliga värmen, och allt badande. LÄÄNGTAR REDAN

* Min pojkvän, känns som vi förstår varandra lite bättre nu, hoppas du känner detsamma och är mer medveten om vad du gör nu, jag älskar dig =)



* Skvallerbloggar, visst kan dom vara roliga ibland, men idag den som jag och några var med i, det var verkligen inte roligt, BULLSHIT säger jag bara :$ om ni tycker det är så roligt med skvaller så skvallra om någon som förtjänar det, inte oskyldiga människor som råkar gå i samma skola? herregud säger jag bara, men men är man med i leken får man leken tåla.. :)

* Maten i polen, jag tror inte jag åt en enda sak i polen som var god?.. helt seriöst nu. INGENTING, till och med godiset, trots att det var samma märke som i sverige? hmm..

* Gele råttor, gillar jag iiiinte, fråga mig inte varför, jag AVSKYR det bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0