Idag, tisdag :*

Hade vi idrottsdag, så vi skulle spela fotboll hela dagen, dock är jag ju fortfarande sjuk så jag fick för det mesta bara titta på, och påtal om idag, MIN och HADILS morgon, fyfan! det hade hänt något med ett tåg i (TC)? så vi fick stå och vänta i 55 minuter på ett nytt i liljeholmen, sen tog vi bussen till gullmars, sedan tåget till skanstull, sen gick vi några busshållplatser, sen tog vi bussen igen och sen var vi framme vid idrotts hallen, BLÄ! vilken tråkig dag, BORTSETT från att jag och älsklingen firar 9 månader idag, så vi hade de lite mysigt.. hihi

MER BLOGGANDE SEN, OFC!

PUSSS PÅ ER !

 

bild från idag:

 


Jag, sofie, rebecca (eden) :* SÖTISAR


Kommentarer
Postat av: Dani,

Finaste tjejerna (: <3

2010-02-17 @ 21:14:40
URL: http://daanuhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0