detta blir nog dagens sista inlägg

Jag kan ju börja med att säga att morgondagen består av nationella prov i svenska, gu så kul.. 'not'
men det kanske är dax att inse att man går i 9an nu? eller?
känner mig faktiskt inte alls bra, ryser hela tiden, har rethosta och är varm.. ush. det skulle inte sitta fel nu med ett lov till? hur som hellst, nu ska jag somsagt förmodligen till rinkeby och köpa linser, så vi får väll se om det blir som planerna, annars så åker jag väll och fixar lite små saker och sedan rullar hemmåt, det blir nog en vilodag för mig idag, ser redan fram emot nästa helg, trots att jag inte har några planer på G, menmen, det kommer väll säkert alldeles strax.. nu är det dax att ta fram ett leende på läpparna och gå ut i solen, vi hörs senare puss på er!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem.. :P

Färga tillbaka :P

2010-02-08 @ 18:35:32
Postat av: j

det grtöna på bilden är ju inte där i verkligheten. mycket finaer irl

2010-02-09 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0