boooooooring

Visste du?
att jag vill ha - Sommar
att jag lyssnar mest på - Skitsnack
att jag inte gillar - oärliga människor
att min första riktiga kyss - var hämsk!
att jag avskyr när folk snackar - Bullshit
att sist jag grät var - ...
att när jag vaknar på morgonen - kommer jag aldrig upp
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
att idag har jag - bloggat
att jag just nu tänker på - ingenting
att i kväll ska jag - vara med maria
att i morgon kommer jag - planera dagen

Har du:
Någon som förstår dig? min familj
Någon som du saknar? ja?
Någon som du hatar? rätt många faktiskt
Vem kramade dig senast? Sara
Vem ringde dig senast? Ida
Vem ringde du senast? Sofie
Vem var hemma hos dig senast? :$
Vem var du hemma hos senast? Adam
Har du några kärleksproblem? haha
Har du pratat med någon idag? ja, jättemånga
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag/igår? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0