sara gästbloggar

shoosho, de sara som gästbloggar . gaaashhh jag ska berätta en rolig grej som hände i min dröm. jag drömde om jonna, enligt er kanske de tråkigt men ajja DE FETT KUL AHAHAH

i min dröm.....

jag och jonna sover och plötsligt ringer det på dörren. pling pling pling.
jag går och öppnar dörren och jag ser en man som är fukking 3 meter lång och har en blå mössa på sig och har täckt ansiktet, SEN SÅ NÄR JAG ÖPPNAAR TAAAAAAR HAN TAG I MEJ OCH BA: JAG SKAAA TAA DEEJ DIN JÄVEL!""

jag skriker: HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP JONNAAAA, HJÄÄÄLPP JAG BLIR STRYp....p...ee...nn....( mina ord försvann)
jonna kmr springande upp från trappan HAHAHAHAHHAHAHA HON VA KLÄDD I BH OCG TROSOR, shitt haha hon tar tag i killen och stampar på hans huvud och tar en kniv och ba gör ngt med den;S
jonna skriker i typ 10 minuter : SAARAA KOM UPP SAARRAAA ( grinande, trött röst) hon var väldigt chockad.
medans jag ligger dära på golvet och typ ler upp på taket? HAHA wtf?
aaaja sen i samma dröm hände detta 1 gång till, EXAKT samma sak. fast då förändrades hon plötslig? hon blev lik ngn annan eller hon hann färga håret ahhaha jag menar hon fick en annorlunda färg på håreet!

AAJAAA VÄLDIGT KONSTIG DRÖM, ASSO OMG HAHAH :p
ha de bra, puss på er, och alla haters, i put my finger toooo yooooouu, gagag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0