R.I.P NIKLAS ENGLUND!

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag kommer inte blogga nu på ett tag.
Varför lämnade du oss Niklas, jag har kännt dig hela mitt liv, du kan inte bara försvinna nu.
vi kommer alltid älska dig Niklas Englund
vila i frid vännen. vi syns i himlen. <3

denna film är gjord av dina vänner, det var dina vänners syn på dig, men jag vet att du inte var sånhär,
du var ingen partyprisse, du var jordens lugnaste och omtänksamma människa.
saknaden är stor ! <3

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Gråter med dig Jonnah, så jävla hemskt och orättvist att någon som står en så nära går förlorad. Älskar dig Jonnah, och R.I.P Niklas <3

2010-04-14 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0