Nu är jag hemma !

kom precis hem, gissa vad vi gjorde,
vi köpte bullar och satt vid vattnet i gamla stan, jag har tänkt på en sak, jag har tagit ovanligt mycket
''ego bilder'' idag, jag brukar nemligen inte göra det så ofta med min kamera.
just nu ligger jag i sängen och tar det lite lungt efter en lååång dag på stan, har åkt fram och tillbaka med tunnelbanan säkert tusen gånger, hihi, tvättade precis min piercing med koksaltlösning som man måste göra varje morgon och kväll, vääldigt viktigt, men nu ska jag sova, skriver mera imorgon
kisses

Kommentarer
Postat av: charlotta

De blev skit fint :) <3

2010-04-25 @ 22:28:34
URL: http://involved.blogg.se/
Postat av: Saga

Hej, i vilken studio tog du dom där bilderna? och hur mycket kostade det? Tack! :)

2010-04-25 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0