Hej allihopa!

Hej allihopa! idag är det den 19 april, jag kom precis fram till skolan, just nu har vi matte, men jag har ingen ork eller lust att plugga just nu.. helt av allt vill jag bara ta sofie under armen och springa till typ grekland och aldrig mer ha några bekymmer. men men, vem som hellst vet ju att varken jag har möjlighet eller kondition till att göra det. idag var det tänkt att jag skulel pierca ögonbrynet men jag vet inte än hur det blir, mamma vill att jag ska göra det på onsdag så, vi får se, men i veckan blir det navel och ögonbryn iallafall ! fint va?

nu ska jag försöka plugga, puussss !



Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEJJJJJJ INTE ÖGONBRYNET!!!! SNÄLLA DE KOMMER VARA SÅ JÄVLA FULT PÅ DIG..............

2010-04-19 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0