Hej allihopa !

Förlåt för en dålig uppdatering, men eftersom jag inte har vart hemmanånting i helgen så kunde jag inte göra så mycket..
igår var jag och shoppade med niki, jag jag fick med mig hem blandannat detta :
mera bilder på fler saker kommer senare.. har inte alla saker här hemma glömde en kasse hos niki!
båda tröjorna kostar 49 kronor på gina tricot
Kropps prudukter ifrån the body shop.
köpte igentligen bara kitet för vaniljparfymen (längst till höger) den kan man även köpa lös för 184 kronor.
hela paketet kostar 350 kronor.
smart hårfön med inbygda '' kammar ''
doftoljor och behållare, så det luktar gott i rummet!
oljorna är på rea.  just nu och kostar 10 kronor styck,
detta är dofterna: ros och tropiska frukter!
supercoola örhängen från gina tricot, ska föreställa discokulor, minns dock inte priset!
liten bit av mina troser som jag även köpte igår. 29 kronor på gina!
passa på nu, galet mycket rea !
mer bilder kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0