Hallå allihopa !

Nu har jag äntligen ryckt upp mig lite efter allt drama, men långt ifrån återställd.
igår var vi och grillade med typ 50 pers i örnsberg, jätte mysigt ! blandannat vincent, amar, rebecca, martin, linus, alex, emil, sara, jacob, niki, harriet, bruno, karre, amir (gaybloggen), alex, och massa massa massa fler! det gjorde faktiskt min dag mycket bättre.
idag har jag, martin, linus och sofie vart i tanto och solat, lyssnat på musik och ätit kakor och cider, myspys!

just nu sitter jag hemma hos sofie med niki och sofie, vi ska strax möta jerry och vincent.
skriver mer sen, JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA puss

jag <3 sol  !


Kommentarer
Postat av: Nikkan

Ahrå, mysigt för dom som gillar att spy & få minnesluckor. HELT KLART :D

2010-04-18 @ 17:59:31
URL: http://oupsie.blogg.se/
Postat av: vincent

haha va inte jag med på tanto ? ;P

2010-04-19 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0